Retourbeleid:
Helaas accepteer ik geen retourzendingen voor mijn handgemaakte kaarsen, aangezien elke kaars uniek is en het behoud van de kwaliteit van mijn producten essentieel is.
Beschadigde levering:
Als je bestelling beschadigd is bij aankomst, verzoek ik je vriendelijk om mij direct na ontvangst een e-mail te sturen met een foto van de beschadigde verpakking. Op die manier kan ik proberen het probleem op te lossen met het verzendbedrijf.
Productbeschadiging:
Indien de producten bij aankomst beschadigd zijn, vraag ik je vriendelijk binnen 3 dagen na ontvangst een e-mail te sturen met je naam, achternaam, ordernummer, de datum van de bestelling en een foto van de beschadigde producten. Ik sta klaar om het probleem met de beschadigde producten op te lossen, inclusief de mogelijkheid om het product opnieuw te maken.
Houd er rekening mee dat ik na 3 dagen geen meldingen van productbeschadigingen kan accepteren. Als een tegemoetkoming ontvang je een kortingscode van 15% voor je volgende bestelling.